کاش‌کوله‌ام

آره خیلی عوض شدم!

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
حسین خیلی عوض شدی! قبلنا اینطور نبودی!

آره! چند نفر دیگه هم قبلا اینو بهم گفتن! می‌دونی مشکل کجاست؟ می‌دونی چرا این‌طوری شدم؟ دلیلش اینه که متوجه شدم همه مثل هم نیستن! مثل هم فکر نمی‌کنن! فهمیدم بین احوال‌پرسی‌ها فاصله‌ها هست! خوب قبلا نمی‌دونستم که وقتی بعضی‌ها در مورد چیزی سوال می‌کنن منظورشون می‌تونه چیز دیگه‌ای باشه! هنوز برام سواله که چرا بعضی‌ها همش توهم منفی می‌زنن! هنوز سوء برداشت‌های عجیب از حرف‌های ساده رو درک نمی‌کنم!
اینکه تصمیم گرفتم رابطه‌ام رو با اون #بعضیها کم کنم، به این خاطر هست که واقعا اذیت می‌شم! اینکه تصمیم گرفتم مستقیم تو چشم بعضیها نگاه کنم و بهشون بفهمونم که تا حدودی می‌فهممشون! به خاطر اینه که نمی‌خوام دروغ بگم! نمی‌خوام دورو باشم! نمی‌تونم دست یکی رو گرم فشار بدم و پشتش بدفکر کنم! دوست دارم همونی باشن که هستن!
الان قدر بعضی‌ها رو بیشتر می‌دونم، چون می‌بینم هنوز واقعا همونی هستن که قبلا بودن! اینا هستن که کمکم می‌کنن به خودم شک نکنم! نه هنوز بددل نشدم!
آره ترجیح می‌دم عوض بشم، تا اینکه عوضی بشم! حرف دلم رو می‌زنم، اگه اشتباه کرده باشم، دوست دارم متوجه اشتباهم بشم، اگه نه، دوست دارم خودت باشی!
تغییر می‌کنم تا دنیامو بیشتر بشناسم! این شناخت کمک می‌کنه درست زندگی کنم! انشالله...
  • ۹۶/۰۵/۲۸